زبان وادبیات فارسی

بررسی کتب زبان و ادبیات فارسی در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی و طرح و بررسی دروس کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

زبان وادبیات فارسی

بررسی کتب زبان و ادبیات فارسی در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی و طرح و بررسی دروس کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

هفته کتاب - روز معلم

سلام این هم جملاتی درباره کتاب . راستی پیام یادتون نره ممنونم:

·        کتاب غذای روح بشر است(حضرت علی ع )

·        فروغ صبح دانایی کتاب است(جامی)

·        کتابخانه  ، باغ و بوستان خردمندان است. (حضرت علی ع )

·        کتابهای من دوستانی هستند که هرگز مرا ترک نمی کنند(توماس کارلایل)

·        کاش بودم چو کتاب افتاده در کنجی خموش  / تانگردد روبرو  جز مردم  دانا مرا   (غلامرضا قدسی)

·        آن یار که خاموش و سخنگوست ، کتاب است                                 آن کس که نکو خواه و نکو خوست ، کتاب است                              آن دوست که بی رنج و تمنا   و  توقع                                        باشد به جهان از دل و جان  دوست ، کتاب است.(پژمان بختیاری)

·        هر چه بیشتر کتاب بخوانید ، بیشتر از  زندگی واقعی برخوردار خواهید شد.(ولتر)

·        قرائت کتاب های خوب ، مصاحبت با مردان شرافتمند گذشته است.(دکارت)

·        کتاب ، بوستان مزینی است که گل های آن سینه ی بزرگان می روید.(جاحظ)

 


راستی پیشاپیش روز معلم رو تبریک می گویم یاد و خاطره ی همه معلمانم را گرامی می دارم.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سید عدنان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.erfanerfan.persianblog.ir

سلام خدمت دوست عزیزم
امیدوارم که همیشه شاد و آرام باشی.
جملات زیبایت را در مورد کتاب خواندم و لذت بردم.
راستی دوست عزیز چند وقتی است که ذهنم حسابی مشغول و درگیر است و به تغییر رشته فکر می‌کنم و دوست دارم برای کارشناسی ارشد رشته ادبیات فارسی را انتخاب کنم. خوشحال می‌شوم اگر در مورد این رشته اطلاعاتی به من بدهی. هر چند که وبلاگ خوبی داری و من ابتدا سعی می‌کنم مطالب وبلاگت را مرور کنم شاید که نه حتما مطالب درخوری در آن یافت خواهم کرد ولی با این همه دوست دارم از راهنمایی شما نیز استفاده کنم.
یا حق

حسن نگهدار جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
من حسن نگهدار دانشجوی سال آخرکارشناسی زبان و ادبیات فارسی هستم...
می خواهم برای امتحان کارشناسی ارشد امسال (سال۸۷) آماده بشم. اگه علاوه بر فهرست قبلی در تاریخ سال ۸۵ُ مراجع و راهنمایی های جدید از منابع برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد گرایش ادبیات فارسی دارید لطفاْ از من دریغ نفرمائید..
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد